musicandlyrix

31 Augusti ~ Räddningstjänst, lagarbete

Tankar om allt, }

Nu har vi schletet!

Har varit på räddningstjänsten idag och detta är andra gången, så det är inte på allvar än. Det börjar nästa vecka.

 Idag har vi varit iväg, långt bort i skogen och haft tävlingar i lag. Allt från springa med vatten i flaskor som satt fast på hjälmar, till att gissa hur mycket Eiffeltornet väger. Alltså - blandat. Mycket blandat.

Har varit ganska bra putt på min lärare idag också. Det har visat sig att jag inte alls kommer att gå lärling hos brandmännen i höst, utan jag ska göra det nästa år. Tack så hemskt mycket för allt som jag gått och hoppats på, och också berättat för andra. Så jaha ja, denna terminen kommer gå åt på ett korttidsboende istället. Inte alls lika kul. Men iochförsig så kommer det ju bli mer sjukvård, så då får jag se mer saker, vilket är bra också.


På bilden ser ni en redigt schleten tjej. Jag bjuder.

Ha en fin kväll, nu ska jag kanske plugga. Kanske sova. Kanske städa.

Kommentarer

  • Klara säger:

    cooling ;D

    2011-08-31 | 21:00:11

Kommentera inlägget här: