musicandlyrix

28 Augusti

Tankar om allt, }

Hejsan!
'
Imorgon köper jag min nya dator! Hoppas verkligen inget strular, för den ska finnas i butiken! Annars blir jag arg. 
'
Igår var jag ivåg i ca 4 timmar och letade efter Datorn. Jag är faktiskt väldigt kräsen av mig, så jag vill inte att den ska se ut hur som helst. Jag vill inte ha en glansig dator som ser fet ut, osv. 
Sen har jag bestämt mig för att ha en som är mindre än den vanliga storleken (15,6). Jag vill ha en som är 14 tum, för det är mer bekvämt för mig, och om jag sedan ska ha med den till Australien så är det ju också smidigt med en dator som är lite mindre, så att jag kan fixa upp och pilla med den, även utanför bostaden.
Sen får inte priset vara i taket, eftersom jag inte vill slänga ut hur mycket som helst på en dator som kanske inte ens är värd priset. Och det var alldeles för många datorer igår som var för dyra.
Men sen när vi kom hem så googlade Henrik och fick fram en bra dator på Inet som vi ska se på imorgon och förhoppningsvis ska jag köpa den. Den kanske inte ser suverän ut, men då kanske man kan pimpa den eller nåt, vad vet jag?
'
Kajsa-Lena? Är det syjunta snart eller? 
Kom å tänka på det i kyrkan! Måste ju göra en halsduk till!
Pussheeej

Kommentarer

  • Kajsa-Lena säger:

    JA det får vi ha, säg till mej var-när-hur!



    Tack för tippset :) för jag fattade inte riktigt hur jag skulle svara men såhär blir det ju jättebra!

    PKS <3

    2011-08-28 | 17:30:01

Kommentera inlägget här: