musicandlyrix

18 Augusti ~ Sophomore?

Tankar om allt, }

Sedärja.
'
Då började skolan idag igen då. Hah, jag var faktiskt ganska nervös imorse, men jag hade verkligen ingenting att vara nervös för. Skolan är skolan, jag gillar den inte till max, men det är ju där ändå livet är. Man vet ju ingen annan verklighet liksom. Det är här man har varit i 11 år tidigare. Man kommer inte ens ihåg hur det var innan skolan började.
Fatta vilken lycka sen när man kommer ur gymnasiet och verkligen kan börja på en ny kula. Aaah, längtar!
'
Iallafall. Idag så började vi kl 10 och sedan gjorde vi typ ingenting. Och sen slutade vi. Helt ovärdigt, men whatever. Jag och Sara drog till McDonalds och käka Ballerinaglassen. Mums, fast det var lite för lite kaksmulor i. Tyvärr.
'
Här har vi en buss. Ser man regplåten så ser man att det står BUZ. Buzigt. Så tråkigt kan man ha under skoltider.
'
'
Det jag längtar efter mest är såklart mina karaktärsdagar. Att jobba "på riktigt" och inte minst vara nere på brandstationen. Awesome.
'
'
Nu funderar jag på att ta itu med en ny blogg-look. Denna är urtrist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: