musicandlyrix

16 Augusti ~ Träslövsläge och husvagnsliv

Tankar om allt, }

Husvagn, förtält, vildkaniner och toaletter. Fint väder, havet, kamera och cykelröv. Mango, lovsånger, nötter och juice. En härlig mormor, köttfärssås, väggupp och frid-bro. Tandkrämsspott, tre toppar, feta fåglar och surfhunkar.

Jag har varit i Träslövsläge, och livet har varit TOPPEN. Isabella, hon jag skrev om i ett inlägg för ett tag sen, det är henne jag har hängt med! Så sjukt fridfullt. Så sjukt härligt att kunna hänga med en kristen, alldeles fantastisk människa som tänker typ likadan som mig, och som man kan prata om allt med. Hon är kalas!


Jag hade - sorgligt värre - glömt mitt minneskort till kameran bredvid datorn hemma, så jag kunde inte ta några kort. Men jag ska allt sno från Isabella senare!

Hoppas ni har det kanoners ni med! Imorgon är det den sista dagen på sommarlovet, och det är sorgligt! Den ska antagligen spenderas med söta Klara, bokklubbens andra medlem (vi är bara två) och det kommer bli fint! Men den stackars männskan börjar redan imorgon.. Usch. Längtar redan till sommaren 2012. Men det ska allt bli mysigt med en höst också. Alla mysiga kläder och läckra skor.. Mums. Vet redan på ett ungefär hur höstskorna ska se ut.

Nu ska jag på toaletten - igen. Det är mitt andra hem alltså. Beror på juice, vatten, läsk och latte.

Pussar

Kommentarer

  • bella säger:

    åh du finaste Salome! jag hade huuur bra som helst! (visst är jag snabb med att läsa allas bloggar?)

    2011-08-28 | 11:58:54
    Bloggadress: http://oksas.devote.se

Kommentera inlägget här: