musicandlyrix

10 Augusti ~ Bondespel och Nötfest

Tankar om allt, }

Nu är jag hemma på en snabbvisit!
Igår så skulle jag som sagt bort till min vän Kajsa-Lena, och vi hade det alldeles ypperligt! Vi spelade spel i sisådär 4 timmar, men vi blev inte klara, så spelet står fortfarande på bordet, och det ska fortsättas på antingen ikväll eller kanske imorgon? Beror på hur min dag kommer se ut.
'
Here she is!
'
Vi håller alltså på att spela Bondespelet! Ganska old-fashion men vi gillar det!
Igårkväll var vi så trötta så allt blev bara flummigt, så vi skrattade åt det mesta. Då bestämde vi oss faktiskt för att sova, för Kajsa skulle iväg och jobba nu på morgonen.
'
- Du kan få skölja fluor
- Fluor!
- Florida, HAHA FLUOR-I-DA(G)!
'
Nu är det som så att Annika, min ballaste NÖT-kompis, hon undrade om vi skulle spontanshoppa, oh yes we are! Så strax åker jag med den goingen till Göteborg, och jag hoppas vi drar till Myrorna! Är helt crazy about that store!
Annika, du är SÅ söt!
'
See ya soon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: