musicandlyrix

1 Augusti ~ Halleluja för regn!

Tankar om allt, }

Tjolahopp tjolahej, Leverpastej!
'
Nu har jag kommit hem igen efter något väldans blött!
Jag och André åkte och badade, och mamma mia, säge rjag bara! När vi äntligen bytt om till torra kläder kommer världens regn, helt sjukt!
'
Först och ganska länge såg det ut som en rak vägg när det bara forsade ner vatten, helt sjuk syn som typ inte går att förklara! Sedan så kom det såklart rakt på oss, så vi satt som två:
-a +or
under handukar. Galet alabama.
'
Men det var änna trevligt!
Vattnet var sjukt varmt! Det goaste var nog ändå att bada fötterna efter regnet. Pisseljummet och alldeles tokskönt. Men nu är jag blöt i rumpan. Någon (?) kastade sand på mig och det var såå nära att jag plumsade i med hela mig, plus mobiltelefon! Inte en bra grej alltså dåva.
'
Menmen! Det var allt för nu!
Ha det fint Kamrater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: