musicandlyrix

§ Aprilskämt

Tankar om allt, }

Nu har jag ä n t l i g e n något att skriva om! 
Fick i uppgift av lilla Klara att skriva om aprilskämt. Mina och andras. 

Jag kan direkt säga att jag gick på en lurendrejerigrej. Såklart. För jag hade ingen aning om att det var första April.. Suck. Det var såhär:

Jag var på gymmet på morgonen igår och när jag hade tränat klart såg jag att jag hade fått ett sms av André. 

"gissa vart jag har varit!"

Jag: "Nä varå?"

"sjukhuset ^^"

Jag: "Sjukgymnasten? Eller har du hittat på nåt busigt? :p"  (han har haft problem med ryggen)

"jag tappa en kniv på min fot när jag skulle kutta en macka så sluta det inte blöda"

Jahopp, det trodde jag på.. Ärligt talat hade det liksom inte förvånat mig om det hände. Förlåt André!


Andra historier från detta årets 1:a April, jo, det kan jag säga att på Fokis blogg har hon lagt upp ett klipp från IKEA som tydligen hade lanserat den nya "hundstolen". Galet lustigt faktiskt, och jag hann la gå på den också. Idag. Och det stod t.o.m. att det var ett skämt, men det såg jag inte förrän efteråt. 


Opetad bild. Från i höstas.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Roligt med lite nya inlägg!:) Tycker om att läsa din blogg:D Här är lite ämnen som du kan skriva om du vill. Träningstips, bästa bok du läst, bästa film, detta har jag i min handväska;) lite såna smågrejor:))

    2011-04-03 | 01:12:23

Kommentera inlägget här: