musicandlyrix

6 April

Tankar om allt, }

Okej, jag skriver lite till. Jag har sån extrem "jag-vet-inte-vad-jag-vill-ångest" just nu, och det är hemskt. Jag har typ ont i bröstkorgen för jag har suttit och försökt gråta så minimalt som möjligt, och denna skit som är nu, det är bara hemskt!
Jag sitter inte och gråter över skoluppgifter, or maybe I do, men det är inte the whole shit. Allt skit bara kommer och säger hej och sen pyr lite i mig. Jag tycker inte om det.
Nu vet jag inte om jag ska gå och lägga mig eller inte, för imorgon kommer jag vakna och veta att jag har fortfarande massa uppgifter kvar, och sen så vet jag inte om jag ska träna eller inte, vilket jag kanske borde, eftersom månadskortet hade varit rätt onödigt annars.

Kommentarer

  • Vicka säger:

    Vad har hänt Salome? :( <3

    2011-04-07 | 12:01:30

Kommentera inlägget här: