musicandlyrix

28 April

Tankar om allt, }

Här går det undan!
Igår slutade vi innan lunch i skolan, så Sara, André Matteus, EMil och jag drog ner till gyllene måsen och åt. Sen gick vi till hemköp, hade lite osis med leksaksmaskinerna till en början men sen blev det bättre.
När jag kom hem så pluggade jag lite, och sen fick jag för mig att springa och möta mamma som var på väg hem från jobbet, så jag sprang tills jag mötte henne i bilen, och kom då ända in i Hyssna, och det var ca 9 km. Hurtigt!
Nu har jag städat hela morgonen, och nu ska jag precis äta. Sen blir det jobb igen.
Ha det fint mina Vänner!
Ta och lyssna på den dära alltså! Jag har fastnat!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jasså, ni var på hemköp;) Synd att jag inte såg er:) Jag praktiserar där två veckor nu fast jag är mest i charken:)

    2011-04-28 | 17:31:08

Kommentera inlägget här: