musicandlyrix

22 April

Tankar om allt, }

Wow, detta påsklovet har verkligen varit toppen!


Måndag - Shopping
Tisdag - Jag och Annika till Hanna, sen till André
Onsdag - Till Sara 
Torsdag - Fortfarande Sara
Fredag - Hem 
Lördag - Släktkalas
Söndag - Ta det lugnt ?
Måndag - ? 

Måste bara säga att jag har haft det så sjukt bra hos Sara. Vi, galna som vanligt, har hittat på massor! Hela igår var fullproppad med saker, och vi hade nog aldrig nån död stund. 

(På tal om död, så måste jag bara skriva om det värsta som hände. Vi hade varit på Saras kusins kalas och var påväg hem när vi hittade en påkörd död hund på vägen. Den var fortfarande varm, så den kunde inte ha legat där länge. Jag blev så ledsen på dem som bara smet ifrån den, dålig stil! 
Det var en liten valp som hade råkat rymma, och hon som hade den passade den bara åt sin bror som var på semester, stackarn blev ju helt förstörd.. Tyvärr får man väl säga att misstag händer, och jag är verkligen jätteledsen för deras skull!)

För att sammanfatta lite snabbt, så var det lite av detta som vi hann med:

♣  Vi badade premiärdoppet i Lygnern

♣  Vi hoppade sönder studsmattan, så 4 eller 5 fjädrar flög sin väg

♣  Vi bakade en chokladtårta och åt upp varsin halva

♣  Vi hade en välbehövlig SPA-kväll

♣  Vi tog en nattpromenad, och
låg sen på studsmattan och såg 5 stjärnfall på bara ca 20 minuter. Magiskt! har aldrig riktigt trott på att det finns såna synliga stjärnfall, men oj så fel jag hade! Det var hur mäktigt som helst! 

Vi pratade massor på kvällen, och drömde oss bort till Australien, jag vet inte hur många gånger! 
Jag är lite lat just nu, så jag orkar inte ladda upp bilder nu, men det får la bli en påskbomb med bilder senare. 
Ha det finast! 


Bild på min lilla Iris som försvann senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: