musicandlyrix

20 April

Tankar om allt, }

I don't wanna dream about all the things that never were


Jag fullkomligt ä l s k a r detta väder som vart nu på lovet! SÅ fint!
Igår så var jag hos Hanna med Annika och där var jag från tolv till kanske halv fyra, och vi hade det så underbart härligt! Satt och glassade på balkongen, åt god sommarmat och bara chillade sönder!
Sen drog jag till André och vi hälsade såkart på Ahmedt och hans vänner. (Det kommer bilder senare)
Sen tittade vi på filmer, typ värsta B-filmerna, men aa, det var helt okej ändå. Men juste! Det ligger nog pärlor på hela hans golv nu, mitt halsband gick sönder, så det bara sprutade pärlor.. Sen när jag kom hem igår så hittade jag ytterligare 11 pärlor innanför bh:n. De var överallt! Det var det halsbandet jag hade på inlägget igår. Lyckat.
Denna bilden passar utmärkt idag. Grodan har fått en finne på kinden, och det har jag med. Mycket vackert.. Menmen, tonåring som jag är!
Nu drar jag till Sara!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: