musicandlyrix

Wrång

Tankar om allt, }

Ajje! Så låter det när jag har ont, smärta. Jag har typ fått oni magen, och nu har det förflyttat sig uppåt, så jag får snart ont när jag andas. Men brööl!

Men skitsamma, nu ska jag inte tänka så mycket mer på det, utan vi ska se framåt!

Imorn är det som sagt dags för Zumba, och jag är taggad! Gonna dance my ass off. Typ.
Sen blir det faktiskt kanske så att jag ska se på bio med lilla Sara, men det är inte hundra än, för jag ska till Ullared på lördag, vilket gör att mamma inte vill hämta mig för sent, så vi måste hitta en film som går ganska tidigt. Gurpl.

Men I'll be updatin'! Och kameran får jag inte glömma!

Ville ni ha en bild sa ni? Jaha ja, här kan ni få en:


Inte från idag, men det är ju jag.. Thihi.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Fin du är! Spelar du också orgel? :D <3

    2010-09-12 | 14:04:19
    Bloggadress: http://orgelparty.blogg.se/
  • t h a i p i n n e n ♥ säger:

    sv; nu är dagensblogg utsedd, kika in och kolla om det blev du :)

    2010-09-13 | 18:50:58
    Bloggadress: http://thaipinnen.blogg.se/
  • HannaElisabeth säger:

    Hörru, du får ta och blogga lite mera!;) Det var ett tag sen du la in ett nytt inlägg:D

    2010-09-17 | 10:27:00
    Bloggadress: http://hannaelisabeth.blogg.se/
  • sara säger:

    aha nu fattar jag varför du har så ont i magen..hehe skoja bara.X.Nästa helg kanske det blir ullared du.=)=)=)=)=. hoppas att du är taggad.behöver trosor. oj kan andra läsa detta.ooops hihi.(flushing) haha ne men du hat gött och massera magen. =)=P

    2010-09-17 | 17:40:35

Kommentera inlägget här: