musicandlyrix

Pschh tscch

Tankar om allt, }

Så låter mina klasskompisar. Ett ständigt rytmiskt truddeli på deras läppar. Rätt skoj faktiskt. Det roliga är att de är så lättpåverkade. Om jag låter lite pysch tss, så börjar de direkt. Mohihi.
Ja, det var väl inte dem vi skulle prata om nu kanske, men jaja. Allt får ta plats här om det vill.

Idag har jag som sagt önt i höfterna, usch. Men jag överlever. Det värsta är att nu känns det som att låren tänker ta emot lite träningsverk också. Innan jag gick till skolan idag visste jag inte hur jag skulle överleva gympan, men det gick bra. Det verkligen gick bra, för det enda vi gjorde var att leta efter lite kontroller. Jag gillar inte orientering. Inte såå mycekt.

Nu har jag precis stoppat ner den sista pannkakan i gapet, och än en gång lyckas jag göra ett konstnärliget verk i maten. Förra gången var det ju hunden :



och denna gången lyckades jag göra skoavtryck i pannkakan. T.o.m. två styckna! Slå det ni!



Ser ni? I think it's sweet!

Okej, jag känner för bilder idag, och här är ett egopic från igår, som jag inte hann lägga in.  Hm.


Nu får ni ha det bra, simma lugnt, och drick lite brus-C som jag gör. Usch, jag ska verkligen försöka hinna undan alla förkylningar som folk jagar mig med...

Har ni lyckats komma undan än så länge?

Kommentarer

  • HannaElisabeth säger:

    Stolt som en...vad heter det nu igen? Tupp?;)



    Mat är rolgit att göra så det är det inga problem med:) Det är värre med disken som sagt. Vi måste diska upp allt efter oss för hand:(

    Är man smart så diskar man lite hela tiden man håller på, så blir det inte en stor hög av disk efteråt. Tyvärr är vi inta så bra på det än;)



    Haha, vi kommer hålla på att tävla om vem som kan mest ord i all evighet. Det kommer aldrig ta slut;)

    2010-09-08 | 19:44:31
    Bloggadress: http://hannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: