musicandlyrix

Getting a cold

Tankar om allt, }

Näe, nu var det längesen det var tråkigt, och så bara *pang* så blev det det igen. Detta är inte bra. Vad gör man för att pigga upp sig?
Jag känner att en stor och stark förkylning håller på att knacka dörr, och mina öron börjar göra ont, och jag har lite ont i huvudet och det tjocknar i halsen, jag vill INTE bli förkyld! And I've got reasons!

- Imorn ska jag på match med en av mina bästa vänner (IFK-Elfsborg)

- Vi har orientering på torsdag, och det är nog bättre att ha det fixat än att strunta i det

- Vi ska ha praktiska saker på torsdag och fredag i skolan

- På lördag ska jag träffa min gamla kompisar som jag saknar massor!

Så nä, jag vill inte ha förkylning. Inte nu!



Får gå och dricka en sån här igen. Undrar just om det är så bra att slänga i sig såna typ varje dag, för det gör jag.. Men som sagt, jag känner att jag förlorar kampen nu.
AAAJ! Nu smärtar verkligen huvudet mycket! Har aldrig haft såhär ont...! Vad händer?

Snälla, ge mig tips på hur man inte bli förkyld!

Kommentarer

  • HannaElisabeth säger:

    Dina kurer låter tillräkligt bra tycker jag;) Det enda jag kan säga är krya på dig.



    Föresten här är en bra låt som du ska lyssna på. Feel again med Taio Cruz. Riktigt bra tycker jag:)

    2010-09-21 | 22:33:38
    Bloggadress: http://hannaelisabeth.blogg.se/
  • HannaElisabeth säger:

    Dina kurer låter tillräkligt bra tycker jag;) Det enda jag kan säga är krya på dig!



    Föresten här är en låt som du ska lyssna på.

    Feel again med Taio Cruz. Riktigt bra tycker jag:)

    2010-09-21 | 22:36:17
    Bloggadress: http://hannaelisabeth.blogg.se/
  • Klara säger:

    åh, nej! inte bra med förkylning..

    hur var det på afron? fick du tillbaka dina glasögon? :O kram<3

    2010-09-22 | 22:24:43
  • Annawee säger:

    Koraler tar ett tag att få bukt med, men det släpper med tiden, jag lovar! Hoppas allt är bra med dig <3

    2010-09-24 | 16:21:56
    Bloggadress: http://orgelparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: