musicandlyrix

Comments

Tankar om allt, }

Svar på kommentarer.

Angående klassrummet och min muckande surtant till svenskalärare; det var inte helt tyst typ, men sen bara hon ville anklaga mig, jag var väl jobbigast som vanligt.. Men nä, jag gillar inte henne för tillfället.

Till Klara: Det blir jättebra! Men! Om jag inte hinner så får du inte bli sur, för jag har prov i morn, ett nästa vecka, och sen två stycken till snart.. Mycket nu innan APU:n.. Men! Detta hindrar mig inte från att ha läskvällar (plus vårat allas kära idol?). Klara, vi gillar't ju!

Kommentarer

  • Klara säger:

    läskväll vore väldigt skojsigt :D

    tror inte jag kan nästa fredag, men veckan efter (17:e tror jag det blir) kanske funkar? :) det kanske till och med skulle sitta fint med ett läsläger igen? ;)vi får höras av!

    2010-10-02 | 19:26:09

Kommentera inlägget här: