musicandlyrix

Cinema times

Tankar om allt, }



Glömmer a l d r i g när Hanna Z, Emilia och jag var och såg The Last Song. Jag grät som en stucken gris. Det är en av mina favoritfilmer. Garanterat. Så otroligt vacker är den. Och denna låten som Miley Curys sjunger, den är så fin! Man kopplar den verkligen till filmen, och jag vill se den igen! Och igen!

Det är då Nicholas Sparks som har skrivit den från början, och jag måååste läsa hans böcker! Ofta är det ju så att böckerna är bättre än filmerna (syftar på Twilightserien), och då kan man ju undra hur hans böcker är. jag har något att se fram emot. Helt klart.

Sen har vi den andra Sparks-filmen som jag har sett på bio. Och den såg jag med Hanna L. Den var så fin! Också floder ur ögonen på den filmen. Jag vill se dem igen!!
Här är trailern för er som inte har sett den, OCH för er som har sett den:



Finnemang.

När vi ändå är på tal om NS, så kan jag ju säga det att Molly, Josefin och jag, vi är inne i en period där vi bara tittar på NS-filmer. Vi har börjat med The Horsewisperer, och snart ska vi nog se A walk to remember. Jag gillar deeeet!

Kommentarer

  • HannaPannaStekteFläsk säger:

    De var riktigt roligt!! <3 får gärna göras om! Men mkt tårar ja... :P

    2010-09-06 | 20:01:34

Kommentera inlägget här: