musicandlyrix

Who am I?

Tankar om allt, }

1. Tre namn jag lyssnar till:

Salome, Ass och Zebrafinken

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är snäll, social och "gillar" att hjälpa folk som har det jobbigt.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag hatar att prata inför folk.

4. Detta är jag rädd för:

Stora feta äckliga spindlar.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Respekt för den jag är, kramar och ett bra humör

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Bråka länge, bita på naglarna eller knäcka fingrarna.

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med mina fantastiska vänner och släktingar, typ min balla mormor och Stig då såklart. !

8. Detta vill jag göra just nu:

Lyssna på mer musik.

9. Bästa känslan:

Kärlek

10. Värsta känslan:

Att man aldrig räcker till.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Han ska vara ärlig till max, busig och full med överraskningar

12. Är jag kär just nu?

Nej

13. Jag vill gifta mig…

Ja

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Hitta kärleken, ha en kärleksfull familj och resa mycket samt lära känna mina halvsyskon bättre

15. Min käraste ägodel:

Mitt gymkort, det gör att jag känner mig stark haha!

16. Något jag vill ha i present:

En resa till nåt spännande, typ BodaBorg

17. Detta har jag på mig just nu:

Leggings med en stor tjocktröja och raggsockar

18. Favoritkläder:

Leggings med nån tjocktröja och raggsockar

19. Favoritdjur:

Katt eller hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det beror på vad jag är på för humör. Aldrig dansband dock.

21. Favoritlåtar just nu:

Jag har så många..!!

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Vård och omsorgsgrejjer är roligast just nu. Tråkigast är svenskan. Allt beror på lärarna.

23. Stjärntecken:

Tvilling

24. En bok jag älskar:

Hmm, den krigsserien jag och Klara läser just nu är mycket bra!

25. En film jag älskar:

Allt av Nicholas Sparks

26. Tv-program jag gillar:

Grey's Anatomy

27. Favoritdoft:

Herrparfym luktar gott, fast inte axe (stavades den så?)

28. Detta äter jag gärna:

Allt möjligt nästan. Inte sparris.

29. Dricker helst:

Mjölk

30. Favoritgodis:

Just nu är det Brains

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Nån solig strand

32. Färg på mina ögon:

Ibland blåa och ibland gröna.

33. Min längd:

167

34. Jag tror på:

Gud

35. Jag spelar:

Musik

36. Person jag beundrar:

Min mormor! Bland andra

37. Så här bor jag:

I ett hus i skogen, fy.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Haha, några!

39. Detta är fult hos killar:

Fett hår, sunkiga kläder, mjukisbrallor.

40. Detta är snyggt hos killar:

Håret, ryggen, gångstilen.

41. Favoritfärg:

Svart..?

42. Favoritcitat:

"Min kondition är inte vad den aldrig har varit" - nä, men jag vet inte.

43. En hemlighet jag vet:

Jag vet massor

44. Bästa present jag fått:

Mamma mia, ehm, *tänker*. Jag gillar extremt mycket en ljuslykta som jag har fått av Sara. Den är ganska hög och har krossat spegelkras på.

 45. Senast köpta skiva:

Men hjälp, ingen aning, men nu har jag lånat hem TYLER HILTONs skiva av Vicka, och jag är sjukt glad för det!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Min kroppsform, tro det eller ej

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min höstack till hår.

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan vicka på näsborrarna supersnabbt och jag skrattar typ alltid åt mina egna skämt.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En hund, eller nä Fågel eller fjäril kanske.

50. Vad lyssnar du på just nu?

Simple Plan - The worst day ever. Försöker hitta nåt nytt och bra. Ge mig tips, versomhelt närsomhelst.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har varit i skolan och flummat runt. Just nu väntar jag på mamma och hoppas att hon är så gullig mot mig så hon ger mig en ny telefon.

52. Var är dina föräldrar födda?

Käringön (?) och Göteborg

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Det vet jag inte

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Har inte testat tillräckligt många olika.

55. När badade du i en pool senast?

Oj, Spanien?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, några styckna

57. Hur många barn vill du ha?

Oj, vet inte, men inte mindre än 3

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dansband! Blörk!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Alla vet la att det är slut. Plus att jag är inte 18

60. Vad har du för TV-kanaler?

Kollar hos grannen oftast och de har massor

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger. Jag krockade nyss med min så nu har jag ingen kvar. Idiot till bilist som körde över på min kant. Pucko

62. Har du busringt någon gång?

Ja, jag är bäst på't!

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej tyvärr, men det kommer! Bungyjump isåfall.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Barcelona

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Family guy tror jag.

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Tror inte riiiktigt jag kan det faktiskt

69. Badkar eller duschkabin?

Beror på

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Har faktiskt inte sett någon tror jag. Eller jo, lite på Band of brothers

71. Favoritpizza?

Ingen aning!

72. Chips eller popcorn?

Bägge

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte det nu

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va? Eh nä?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Haha, nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Äpple såklart, eller hur Klara?

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

När var det? Hmm, kom inte ihåg. Minnet tryter

78. Favoritchoklad?

Marabou tror jag.

79. När röstade du senast?

I skolvalet nu nyss

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

När jag var hos min vän Hanna förra gången. (www.hannaelisabeth.blogg.se)

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej

82. Är du bra på matlagning?

Jadå, eller jo, jaa.  

83. Klarar du att tanka själv?

Nej, jag har inte vågat försöka heller

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej, det tror jag inte

85. Pepsi eller Coca Cola?

Båda

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nope.

87. Vad var det senaste du handlade?

Massa prylar på Ullared

88. Har du kräkts offentligt?

Japp, mums.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Hitta den sanna kärleken, töntfråga.

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Svår fråga.

91. Har du ringt något betalnummer?

Vet inte, kanske?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Vet inte, eller jo, det finns det ju folk som är..?

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Oj, det måste ha varit på julafton då jag sjöng för patienterna.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Ja, jag tror jag hade en del.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

"Hehe, vad gör jag häri?" - Spelade in från ett julprogram på datorn som vi jämt satt och spelade på när jag och mina syskon var små.

96. Vad har du i din väska?

Alldeles för mycket skräp.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Ibland så sover jag med raggsockar, och det är jättegött när det är sisådär femton grader i rummet. Då är det som allra goast att sova.

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag har de vänner som betyder så mycket för mig.

99. Var hittade du den här listan?

Jag var faktiskt så skruttig så jag sökte på google och snodde den från någon stackares sida.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

www.hannaelisabeth.blogg.se , www.lillasolrosen.blogg.se & www.orgelparty.blogg.se 

Kommentarer

  • Annawe säger:

    Ojoj, hahaha får se när jag har tid :P trevligt att bli nämnd dock, inte lite frågor... pöss <3

    2010-10-19 | 17:02:31
    Bloggadress: http://orgelparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: