musicandlyrix

Suicide on the agenda

Tankar om allt, }

Jag är upprörd.

Varför har ingen tagit bort självmordsfilmen med Marcus Jannes? Det är sjukt hur lätt den är att få tag i.
Jag hade hört talas om att han hade begått självmord förra veckan, och idag frågar min kompis om jag ville se filmen. Jag sa att ja, det vill jag (det var lite för att bara se, jag vet), och det var verkligen fruktansvärt. Jag kunde inte se hela. Såg hur hans huvud blev blåare och blåare, och sedan nästan svart. Helt galet äckligt och konstigt.

Jag förstår inte varför polisen tar tag i det och tar bort filmen... Någon annan som förstår sig på det?
Visst, det sitter säkert idioter som har laddat ner filmen på datorn, och sedan kan de lägga ut dem igen, men hallå, sätt dit dem då!

Och tänk på Marcus föräldrar?! De vill helt säkert inte att filmen då deras son begår självmord kollas på dagarna runt av folk som inte har med det att göra. För det är det verkligen ingen som har.

Hur la marcus ut filmen?
Jo, han hade skrivit på flashbackforum, och där hade ha sagt att han skulle göra detta, och sedan hade han camen på, och folk satt och tittade.
En del hade skrivit in typ "Du kommer aldrig att våga" och andra saker. Inte klokt någonstans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: