musicandlyrix

Kinda embarrasin'

Tankar om allt, }

Hej hopp allesamman, nu är jag tillbaks igen efter några dagars surmulnande. Varför? Jo, jag har skrivit ett reeedigt långt inlägg till bloggen (som jag snart ska göra om), och sedan när jag var klart så tryckte jag som vanligt på "spara och publicera" eller vad det står, men så fick datan plötsligt ryck och skickade mig till blogg.se's startsida och vips så var allt borta. Blir man glad eller? Öh, nä!

Idag har jag råkat göra något som var ganska så pinsamt, men jag med mitt stolta ego visade inte ett skvatt. Hihi. 
Jag satt med min vän Sara och så sa hon att igår så körde det förbi en ambulans där hon var och att saftblandarna var på. Jag tittade lite frågande på henne tror jag, och frågade "saftblandarna?" Hon svarar jaa, du vet ljusen. Jag säger "ja, jo så de var igång?" 
Vad hon inte visste var att detta med saftblandare sitte rätt så djupt rotat hos mig, eftersom när jag var yngre så hade min brorson en egen (!) gräsklippare när han var liten, och han skröt om att han hade en saftblandare. Jag trodde förståss det var någon mojjäng som man verkligen blandar saften i. Så smart är jag! Tack Sara för att du lärde mig något nytt idag...!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: