musicandlyrix

Is this true?

Tankar om allt, }

Hallå! Jag har fått reda på VÄRSTA grejen! Och jag vet att Klara kommer bry sig bara för att jag gör det, humpf!

Ni alla vet våran underbara, älskade och vackra Erik Grönwall, han ska inte längre vara soloartist utan han ska vara med i bandet H.E.A.T. som medverkade med låten 1000 miles i melodifestival förra året.

Min första tanke var ''åh nej, är det sant?''. Hur kan Han, Erik, börja i det bandet, när han egentligen kan fixa karriären större helt solo? Fast nä, det kanske funkar detta med. Jag ska hejja på honom. Heja starkt!






Hanna, du har fått en ny bild som jag sa, men det gick tydligen inte att klisra in den här, men jag kom på att det gör ju inget, för då får du en bra överraskning när du får tillbaka datorn..  Hihi.

Denna bilden kunde man sno iallafall. Men Erik ser verkligen inte ut som sig sjäkv på den.. Hmm.

Kommentarer

  • Klara säger:

    jag blev också chockad när jag upptäckte dethär, det var inget jag hade förväntat mig precis ;

    2010-10-02 | 19:30:40

Kommentera inlägget här: