musicandlyrix

Idol

Tankar om allt, }

Jaa!
Nu äntligen så är det lov! Inte för att jag känner mig mycket mindre stressad, njae, men ändå, nu kan jag vila upp mig lite iallafall.
I fredags var jag med Hanna och Sofia, och vi åt tacos och tittade på idol. Blev så galen när Daniel åkte ur.. Men han hänger nog i luften rätt länge nu efter Idol. Hoppas man kan få se han live nånstans någon gång. Surt att han inte kunde vara med i Göteborg, det hade ju varit super. Kan undrans om jag kanske skulle köpa en biljett till det kanske ändå? Fast.. Frågan är vem jag hejjar på. Alla är rätt sköna i sig själv ändå. Jay visade ju en helt annan sida som jag verkligen inte trodde fanns. Paff blev jag! Och så sjukt vackert var det!
Daniel såg inte alls ut som en älg måste jag säga. Menmen, "morfar" Bagge tycker la han är rätt rolig när han säger så. Annars diggar jag juryn verkligen! Andreas ger oftast kommentarerna som jag bara kan mm:a med på, han får fram det mesta som jag också tycker är bra resp. dåligt.
Nähäpp, nu ska jag fortsätta packa. Imorn drar jag till Småland till min fadder och till mitt fadderbarn, min fadders dotter. Hänger ni med?
Jag ska ta fina bilder på Pärlan, och de hamnar kanske här, vem vet?
MegaKramar så länge, och en klump med mandelmassa till Klara!
(Och nä, Klara, jag har inte läst nånting sen förra LL-et.. Jag hinner inte, och nu på lovet måste jag läsa en engelskabok och plugga annat skrutt.)

Kommentarer

  • Klara säger:

    jag har inte heller läst något, hehe, men vi får fortsätta någon annan gång istället. hälsa Emelie och de andra :)

    massor med Mandelmassa till dig med! ;D

    2010-11-03 | 10:58:34

Kommentera inlägget här: