musicandlyrix

And we sang

Tankar om allt, }

..Here we go again.
Skolan var väl sisådär idag. Har bara lagat mat i skolan, bara för sakens skull, ganska onödigt enligt mig, men jaja.
Jag trodde att min kamera låg hemma, och sedan när jag skulle hem insåg jag att den låg i väskan. Grymt surt! hade haft en del roliga bilder annars ju. Suck.
Maten var iallafall såhär:

Först var det dags för

Mellanmål - bestående av typ fruktsallad plus yoghurt och valnötter till.

Sedan var det dags för själva ;

Lunchen - som bestod av

Förrätt - Snygg rostad macka med mass mumsiga grejjor på, t.ex rostade solrosfrön, MUMS!

Huvudrätt - Chilimarinerad kyckling med klyftpotatis och lök, samt sallad. Alternativ rätt för vegetarianer; Cornbiffar.

Efterrätt - Kladdkaka med vispgrädde

Jag var med och gjorde veggierätten. Det blev faktiskt lyckat. Ganska iallafall.

Kommentarer

  • HannaElisabeth säger:

    Härlig mat ni gjorde:) Säker på att ni inte har valt fel linje;)

    2010-10-04 | 09:12:47
    Bloggadress: http://hannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: