musicandlyrix

All night long.

Tankar om allt, }

Åh nej!
Nu är det nåt annat som är vuts päck.. Hot Fuzz-filmen! Detta är näst intill katastrof, och de vet ni som känner mig.
Jag ska ha filmkväll hos min syster med några av mina vänner idag, och då skulle jag ha med den filmen, men nu hittar jag den inte. Menmen, de andra skulle också ha med, filmer, och jag har faktiskt med mig "Flykten från Hönsgården" bara därför. Visst är den bra!?

Jag gissar att vi kommer sitta uppe rätt länge i natt, det är kanske inte ens säkert att vi går och lägger oss? Vi kommer sen ett antal olika filmer, så det ska bli redigt sköj. Vi kommer då äta pizza, och trycka ner hur mycket godis och läsk som helst. Nomnomnom.
Ha en superb kväll ni andra med!
Fet Kram!
OJ! Vad längesen det känns som nu!
... Sara har blåa ögon. STORA blåa ögon!
Och jag har uppsatt hår. Inte kort hår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: