musicandlyrix

Paranormal Activity

Tankar om allt, }

Såja, här sitter jag nu igen och bara.. bara sitter. Jag är trött, och snart kommer Sara och Hanna på besök och vi ska ha SPA lite sådär mysigt så.



Igår åkte jag by moppe till Skene där jag efter ungefär två megalånga timmar träffade Syster Emilia! Hemskt kul att se henne igen! Vi hade redigt kul, först så skulle vi äta på Casablanca, alltid lika kul. Mycket snack och flums och flams, men det är så vi är. Och på tal om restaurangen, han kinesen som jobbar där är sjukt social! Så social så han frågar om maten är god, två gånger i rad. Det ni!


Sen skulle vi till Willy's och köpa Ben&Jerry's, och vi hade bara sju minuter på oss, så vi skulle betala, men så cpa hela kortapparaten i fem minuter! Så vi stod och babbla bebisspråk till den, vilket hjälpte ibland.

Emilia: Snälla sak, kom igen är du snäll!

Kinesen: Du får nog säga lite mer.. Haha
(Bara så ni vet, så är hans skratt skitroligt, så jag stod mest och fnissa åt honom)

Vi hade två minuter, och skulle till Willy's, men då sa kinesen att vi kunde ju ta Konsum, så sprang dit, Emiliatrodde att det var det som var willy's, men hon hade feeel!





Så vi sprang med Friterad kyckling och ris i magen, och kom fram... Precis när en tjej på insidan låste. Gaah!



Vi fortsatte till Hemmakväll (i mitt hjärta Videomix) och där stod Nisse i kassan och såg glad ut.

Vi köpte fett mycket godis och vi hyrde Paranormal Activity. Oh yeah, den var spännande! Rekommenderas mitt i natten, typ vid två, och man måste ha nån med sig för annars kanske man bajsar på sig eler nåt, för den var creepy!


Vi hade iallafall en super kväll och natt men kunde tyvärr inte snacka så mycket som vi ville.. Pyshpysh. Men det blev litegranna, och det får vi vara glada för. Det är ju alltid trevligt med nåt, eller hur? Jo, jag vet.



Strax ska jag över till grannens place och städa. Nej, det är för att vi ska låna ett rum där, jag vet, det låter knäppt, men ni hade förstått om jag hade berättat. Höh.

Jag är megatrött, det märker ni. Inte? Nehepp, men är så det är. Whut? Vad skrev jag? Okej, vänd på orden.



Sikket inlägg! ha?!

Kommentarer

  • Sizzy säger:

    Haha x) Man märker tydligt på texten att du är ganska trött ja ;) Hoppas att ni hade kul igår! För det hade jag på cirkusen med Maja och Jessica, vi hittade två snygga killar med :D Fast en var väl typ 12-13 år eller nått, men den andre var nog 17-18 :D Mwaah, säger jag bara! Pöss på dig, salome ;)

    2010-05-08 | 16:09:44
    Bloggadress: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: