musicandlyrix

Love

Tankar om allt, }




Tyler Hilton makes my days. He's awesome, wonderful, amasing. Love him.

Ni måste lyssna på denna, jag kan ha lagt ut den innan men denna versionen är verkligen hur vacker som helst, och jag slutar nog aldrig att tycka om honom. jag vill åka på hans konserter, fatt vad underbart det hade varit. Jag vet att jag nästan bara babblar om honom, men han är min räddare, my savior.



Alla dagar är den andra lik, men jag lever, jag är glad, och jag är nöjd. Jag har egentligen inget att klaga på, men andra kan klaga på hur mycket de vill, för jag är nöjd!


Jag vill tacka mina underbara, alltid stöttande, bästa vänner, Sara och Hanna för den fantastiska kvällen vi hade i lördags. Vi hade en SPAkväll, som jag kanske nämnde, och det var så skönt! Kopplade av i flera timmar till plinkplonkmusik, massage och spikmatta m.m.


Ida, snart vill jag ha en ny bloggdesing igen, du vet aldrig nöjd serru. Funderar på att kika på nätet om det finns nån som faller mig i smaken, I'll tell ya when I'm there. Thank you for beeing.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: