musicandlyrix

I have all right

Tankar om allt, }

I fredags så bjöd allra bästa Hanna Z mig på bio som födelsedagspresent i Göteborg. Jag blev verkligen skitglad! Syster Emilia var också med, och det gjorde bara allt ännu bättre, vi hade verkligen jättekul! Vi såg på The Last Song, med Miley Cyrus och Liam Hemsworth.



Visst är de vackra, och han var så grymt charmig! Jag och Hanna pratade om honom senare, att finns det verkligen såna killar, som verkligen kommer när man behöver dem, och tröstar när man behöver kärlek, vi får väl se. Jag hoppas på det iallafall.
Iallafall, boin var suverän, och jag har aldrig i hela mitt liv gråtit så mycket som jag gjorde. Men jag var inte den enda, man hörde att hela salongen var fylls av tårar (nästan). Sen blev det fyllt av skratt för att man kom på att det lät ganska dumt, och så gick det, fram och tillbaka.

Jag sov över hos Gunilla på natten efter, och sedan åkte jag hem morgonen därpå. Sen var det ju då dags för eurovision. Allt var verkligen jättemysigt, och den gemenskapen vi tjejer har, jag hoppas verkligen inte den försvinner, verkligen inte.

Jag och Emilia sov över hos Hanna efter, och idag på morran fick jag en present! Ett presentkort på Yver Rocher! TACK EMILIA! ♥



Allt är inte en dans på rosor.

När jag kom hem idag fick jag reda på något som jag inte kan dra här, och jag tror inte jag kan säga det till någon bara sådär. Men jag ska leva nu.

Hörs.

Det kommer bilder någon gång snart.

Kommentarer

  • Sizzy säger:

    Naw, lilla Salome :) Behöver du prata så finns jag :D

    2010-05-31 | 07:46:03
    Bloggadress: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: