musicandlyrix

Hmm.. Oh! It's monday again.

Tankar om allt, }

Nu så, nu är jag här igen. Detta är troligen det största "hoppet" mellan två inlägg, men jag har inte varit så pigg på att skriva så mycket nu på senare, men jag tror jag hittar glöden snart igen.

Nu alldeles nyss, så satt jag och kollade på The OC igen, och smart som en del folk är så lägger dom ut det på youtube, och det är likeylikey! Man orkar byta var tionde minut, det är inte jobbigt alls.

Nu låter jag som värsta serienörden, men jag är så grymt ledsen för att min (?) Grey's Anatomy - Sässong 3 är helt borta! Har sprungit runt i huset i flera dagar och letat, men det är helt väck! Jaa, suck på det, för jag vill verkligen se på det just NU!


Nu ska jag strax dra mig till sängen, för jag ska läsa ur min bok. Det är redigt bra! Den heter "Tusen skärvor tillit" och handlar om ett par som är helt olika, och det gör att allt är megakomplicerat. Den är verkligen jobbig att läsa, för det händer saker hela tiden som man bara vill försöka pilla på så det blir bättre. Men jag ska säga er, att det är svårt, för skrivet är ju skrivet.

Okej, jo, jag är ganska trött, och ni får ha det.

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: