musicandlyrix

Hanna!

Tankar om allt, }

Hanna L, läs detta nu, okej?

Jag tycker att du och jag ska ha en filmkväll/natt (?) någon gång snart. Jag vill se en film som heter "Dear John". Jag har inte sett trailern än, men den verkar skit bra!

Handling:

Medan soldaten John Teyree är i sin hemort två veckor träffar han college tjejen Savannah och på två veckor blir banden mellan dem starkare än vad man kan ana. Tyvärr måste John tillbaka till armen men deras kärlek lever fortfarande kvar och de kommande 12 månaderna skriver de brev till varandra om allt som händer dem. Men kärleken prövas när 11 september attacken inträffar 2001 och John bestämmer sig att fortsätta i armen. Kan kärleken överleva och stå kvar?

Han som har gjort denna har gjort "A walk to remember" också. Därför kan jag nästan säga att den är bra nu. höhö.

Jag laddar upp trailern här, så kan jag också kika på den.

Har du några andra filmförslag, eller om någon annan har för oss? Eller, om någon är sugen på att ha en masskväll, dvs, med mer folk, säg till eller ropa högt. Jag är på!

Kommentarer

  • Hanna.L säger:

    Jag tycker den filmen verkar jättebra och iden om filmkväll/natt också:) Vi kanske kan ha det i helgen? Vill defenetivt se den filmen:D Jag kan inte komma på någon egen film just nu men jag säger till om jag kommer på någon.

    2010-05-10 | 22:21:57

Kommentera inlägget här: