musicandlyrix

Vacation!

Tankar om allt, }

Äntligen är det sommarlov! Och jag har öppnat starkt!


- Hälsat på mitt lilla fadderbarn i Småland

- Varit i i Skåne hos Emilia



Japp! Och det innefattar massa i det. Har haft det jättekul! Hos Emilia träffade vi några av hennes klasskompisar, några var ju mer normala än andra, om man kan säga så. Men trevligt värre!
Vi gick runt i Lund igår med Teodor, Bella och Anna, och vi hade jättekeligt. Fast keligt på skånska. Om nån vill ha översättning så kan jag säga att det betyder tydligen mysigt. Konstigt, jag vet.
Vi gick runt i en del mobilaffärer, och så åt vi mat på subway, samtidigt som Bella var fullt upptagen med att smsa med sin Jakob! Ohlalala.

Nu är jag så trött så jag slocknar snart.

Får se om jag skriver mer imorn.

Texten är stor, för jag har för andra gången lyckets att trycka på nåt konstigt, inte en aning vad. Det är jobbigt att läsa, jag vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: