musicandlyrix

twenty-twentysix

Tankar om allt, }

Imorn är Dagen. Dagen med ett stort G. Dagen som kommer börja på en ny vecka, en vecka med läger och melankolikänslor. Det tycker jag om, det är alltid kul att träffa nya människor, eller ja, kanske inte alltid, inte när de förföljer en tills man spyr. 


Jag ska strax gå och packa, det har jag tänkt i två timmar, men jag tycker att packning är ändå något man kan göra en timma innan man åker. Men jag vet att jag har fel, jag glömmer ju alltid saker ändå, som t.ex pyamas.

Men kul ska det bli! Se hur många som kommer som var där förra året, och hur många nya som kommer, och hur amerikanarna ser ut och allt möjligt. Jag ser fram emot det, verkligen!

Bloggen ska ändras på, men det verkar vara lite skumt med det just nu..? Jag har en bloggnördkompis (jag kallar henne så nu, haha) och hon är så gullig mot mig så hon fixar en design till denna. Det är lite roligare med en personlig touch på bloggen istället för nån sak som flera tusen andra bloggare kanske har.

Jag hoppas jag inte tröttnar på den bara. Jag har sett så många fina bloggar, och det finns ju massa såna fotobloggar som folk lägger in flera bilder på, och de hamnar bredvid varann och lite hur som helst, men då behövs det både nån sån design och en bra kamera. Jag har en som är ganska bra och så nu, men jag orkar liksom inte ladda upp bilder här hela tiden, för dels så tar väl minnet på datan slut, eftersom jag inte orkar bränna över på skivor, och dels så använder mina syskon denna datan också. Man kan ju ha olika sidor och blablabla, men jag orkar inte dra hela varföriet.


Idag:
Idag var jag i kyrkan först, och det var väl som vanligt. Sen har jag varit ute och solat, och läst i min bok "The Lost Boy" av Dave Peltzer tror jag han heter, och så har jag varit ute och gått ganska långt med min granne. Hon åker till Grekland på onsdag, så jag träffar inte henne mer nu på lite mer än två veckor.

Jag ska också till Grekland, men det ska jag inte förrän antingen nästa eller nästnästa sommar. Jag ska ta med en kompis ner också, men frågan är vem. Jag funderar på att ta med Molly, hon är ju min ballaste reskompis, helt klart. Och vi ska ha med kameran i högsta hugg, och det kommer inte bli dåligt, onej!
Inte för att vi kommer ha så mycket att göra där kanske, men det är ändå så skönt att bara ta det lugnt och chilla. Och vara ute och gå, och bada, och sola. Och inte minst äta! Det är ju alltid kul och äta konstig mat, det är nog nåt jag alltid kommer att tycka om.


Vad ska jag göra mer? Jo jag ska jobba i kyrkan, guida. Undrar verkligen hur det kommer bli, om det verkligen är så segt, eller hur det är. Första passet har jag med en tjej som heter Sara, hon är supergo! Vi kommer nog ha jättekul tillsammans, det tror jag!

Hmm. Nu har jag verkligen skrivit massor. Tyvärr känns det inte som nån läser min blogg, och jag lovar, jag skriver mer om ni kommenterar mer, thats the way it is. 

Som grädde på moset x2 får ni ett skämt som drogs på midsommar och en låt.


Person 1: Vart rinner Surtan ut då? (En å)
Person 2: I Viskan, som rinner ut i havet.
Person 3: (Försöker vara finurlig) Jaha, och vart rinner havet ut då?
Person 2: I sanden, vart trodde du?





Kommentera MER gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: