musicandlyrix

listen up!

Tankar om allt, }

Jag har hittat världens finaste låt!

Och den ska ni få här.



 Jag verkligen knarkar den! Fråga de som var inne på msn igår.



Nu på måndag blir det läger för min del. Jag vet inte om jag längtar eller inte, för jag kommer antagligen bli sprungen på i hälarna, och bara hoppas att det verkligen inte kommer att bli så.
Annars var det ju typ ett år sedan som jag var där, och det var verkligen jätteroligt! Så mycket nytt folk man lärde känna, och så extremt kul man hade! Särskilt på nätterna! Då lekte alla massa knäppalekar, internationella och nationella.

Måste bara berätta om en tjej som vi träffade där. Hon kom från Lettland och var med två andra tjejer, och en av dem var hennes syster, den andra kompis tror jag. Vi satt vid ett bord och skulle äta, och så försöker man ju vara lite snäll och börja prata lite smått. Så säger hon att "I'm her brother", och jag tänkte att, oj, stackarn är inte så bra på engelska, och log nickande och så, som man gör. Sen kommer jag, och alla andra svenskar runt bordet på att det är ju en HAN! Och oj vad man skämdes, oh skrattade när man kom därifrån! Epic!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: