musicandlyrix

Finally

Tankar om allt, }

I never know what the future brings,
But I know you're here with me now.
We'll make it through.

I don't wanna run away, cuz I can't take it,
I don't understand.

But I'll miss you.


Jag har fortfarande inte förstått riktigt att vi lämnar klassen imorn. Det slog mig nu. Innan har tankarna mest varit att -åh, äntligen slipper man Sätilas skit-, eller -nu börjar gymnasiet, äntligen!-.

Hoppas verkligen allt går bra imorn. Jag kommer nog gråta halvt ihjäl mig, för våran klass har varit så underbart bra. Så störtskön, och så idiotisk. Men det är vi, och det står vi för.

Huuh, jag ska sjunga på avslutningen imorn, och bara Det kommer bli sjukt kul! Jag är taggad till max, och det känns toppen att börja sjunga först, det ni.

Something has changed within me. Something is not the same.


Vi hade då balen igår, och alla var så grymt snygga! Tjenare alltså! Killarna var riktiga stekare, wow!
Jag hade då David, också kallad Kanin, till kavaljer, trevligt!

Jag borde verkligen städa mitt rum. Men jag orkar inte, fast jag måste, men jag orkar inte. MEN! Jag måste. Ska bara.. Lyssna på musik först. Har hittat en värsta bra låt! Den är visserligen inte ny, men ack så vacker!

Det är Shane Ward som sjunger den. Grymt fin!

Kommentarer

  • therese säger:

    svar: kul att du är med i tävlingen! =) har även kommit en ny sponsor, kika in! =D

    2010-06-13 | 15:24:04
    Bloggadress: http://tsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: