musicandlyrix

Dear John

Tankar om allt, }

Jag bara l ä n g t a r tills på lördag! Ni anar inte hur bra den dagen kommer att bli! Jag ska med Hanna L till Göteborg, och hon ska bjuda mig på bio, och det är inte vilken som helst, utan det är "Dear John"! Jag är nästan alldeles för lycklig!!

Nu är det inte långt kvar alls. Imorgon är det bal, och på torsdag är vi lediga, och på fredag slutar vi. Det är bara underbart.
Men tyvärr är man inte helt ledig imorn och i övermorn. Man får ju ta och träna till avslutningen också. Jag ska ha två solon, och jag är faktiskt extremt taggad, mycket mer taggad nu än vid lucian. Det gick visserligen bra då, men nu ska det bli ännu bättre. Oh yeah.


Jag tänkte ha ett kalas i sommar för mig, och jag har grubblat både hit och dit på vilka man skulle kunna tänka sig att bjuda. Men jag tror jag har Alt under Ctrl.
Jag tänker bjuda dem som jag ändå har varit med mest, eller ja, de som jag egentligen vill hålla kontakten med i all framtid. Jag har tänkt att vi kanske skulle kunna tälta vid sjön här nära mig, och kanske grilla, eller bara bada och ta det lugnt. Tänkte också att det kunde vara ett knytkalas, för då blir det bra för alla. Åh, nu vill jag ha sommarlov.


Nästa vecka är typ bokad. Men ni får veta senare vad som händer. Alla har rätt att hålla hemlisar, eller hur? Mjaja. You'll see.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: