musicandlyrix

Overdrive

Tankar om allt, }

Jobb är jobb-igt. Det är så segt!

Dagarna rullar på, och idag var jag med Elin igen, det är alltid trevligt, problemet är att alla samtalsämnen tar typ slut, och vi ligger på golvet i kyrkan och sover. Det låter helt knas, men så är det. Vi har en picknickfilt som vi la ut idag på golvet i sakristian, och eftersom det nästan inte kom något folk så kunde vi sova lite.

På kvällen var det musikafton i kyrkan och Katrin, också känd som Musik-Katrin sjöng, och det var så underbart vackert! Hon sjöng inte själv, men bara hennes röst är så underbart stark!


Nu måste jag lyssna på lite musik, just nu lyssnar jag på filmmusiken från Sherlock Holmes. 


Svejs 

Kommentarer

  • Hanna.L säger:

    Sova kan man också göra på jobbet;)



    Sherlock holmes musiken är riktigt trevlig faktiskt om än lite ovanlig men det får en på gott humör tycker jag:D

    2010-07-17 | 00:05:15
  • Sizzy säger:

    Jag tycker det blev väldans bra med designen :D Jag hoppas verkligen att du är nöjd ;)

    2010-07-23 | 17:48:11
    Bloggadress: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: