musicandlyrix

I rather be with you

Tankar om allt, }

Nu är det sommar!

Hoppas alla göttar sig som jag (nästan), lite bättre bara. Just nu måste jag sitta hemma heeela veckan, för mamma gav mig utegångsförbud, jippie! Den bästa veckan också, men jaja, jag hittar på lustiga saker ändå, som t.ex att göra trädgårdslandet mycket större, och plantera ännu mer jordgubbar. Nu har jag 16 plantor, och de 6 sista planterade jag idag. Jag fick dem av min gamla engelskalärare, inte dåligt! Hon hade värsta söta barnen också, de gav mig jordgubbar ur händerna, gulligt.

Nu har jag också börjat på en ny bok. Eller nej, det är fel, jg har börjat på tre nya. Jag är sån. Alltid flera igång alltid. Men den nyaste jag började på, igår, är denna:



Den verkar bra hittills, jag kommer nog att klistra in en recension från nätet senare, men jag vill inte läsa dem innan jag själv har läst ut boken.



Nu ska ni få en låt också, det var ett tag sedan känns det som, men nu så.
Det är Joshua Radin med They bring me to You

Kommentarer

  • Hanna.L säger:

    Härligt att du har kommit igång så bra med ditt land!

    Tyvärr går inte mitt så bra. Hälften av mina plantor har dött eller inte kommit upp alls. Jag har kvar jordgubbsplantorna som består av 5 st. Jag har kvar mina lökar, min majs, mina tomater och några potatisar:) Dillen, persiljan, salladen och morötterna har dött.



    Varför har du utegångsförbud?

    2010-07-15 | 00:44:07
  • Anna säger:

    Hehe, jag är preciis som du, med flera böcker i läshögen samtidigt... men varför hålla sig till en när det finns så många bra? ;)



    Gött, håller tummarna för höstlovsbesök då! :D



    Haha, ska jag behöva spela OCH sjunga? xD Men joodå, det ska nog gå att fixa om du är angelägen, den 14 aug håller jag i en vägkyrkeandakt så då blir det nog både spel och sång! Mitt nr är 076-13 42 611, hör av dig när du kommer så vi äntligen kan seeees! :D



    Ha det bäst, kraaaam!

    2010-07-15 | 10:54:38
    Bloggadress: http://orgelparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: