musicandlyrix

Worth the wait.

Tankar om allt, }

Dagens vill ha: Ett mer roligt liv, och en kram
Dagens klädsel: Leggings, linne, tjocktröja. Svart svartvitt svart.
Dagens frisyr: Uppsatt i slarvig bulle
Dagens händelse: Jag kom upp ur sängen hyfsat tidigt för att vara sovmorgon
Dagens låt: Just for the record  -  Jordin Sparks
Dagens planer: Städa rummet (!), jobba
Dagens saknad: Pappa
Dagens dummaste: Har inte upplevt tillräckligt idag för att det ska vara något dumt
Dagens sjuka: Mensvärk..
Dagens drog: Alvedon, musik
Dagens roligaste: Inget kul har inträffat än
Dagens favorit: Jordin Sparks
Dagens köp: -
Dagens godis: -
Dagens humör: Som vanligt. Halvtjurig.
Dagens ord: Suck



Lucian är avklarad! jag klarade det, och det lät la åtminstone ganska bra. Inget slår förra årets fantastiska framträdande, och den gemenskapen vi hade. Ojoj.
Igår sjöng vi på mitt jobb, äldreboendet. De uppskattade det verkligen! Jag kan slå vad om att någon lämnar en kommentar om det idag när jag kommer dit.



Här är från i bygdegården i hmm.. Förrgår var det ja.
Jag kan inte förstå att jag är så ful. Ser ut som ett surt monster, och ännu värre på videorna. Uuurrk.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du ska inte klanka ner på dig själv, det är det värsta man kan göra! Du duger precis som du är!

    2010-12-13 | 20:26:21
  • anonym säger:

    du är så sööt så ;)

    2010-12-28 | 17:56:49

Kommentera inlägget här: