musicandlyrix

Today's stuff

Tankar om allt, }

Nehepp, skit it då! Det är det jag vill säga.
Dagens vill ha: Ett par pjamasbyxor som inte är sönder.
Dagens klädsel: Pjamas (söndriga...!) ehm... T-shirt, övertröja
Dagens frisyr: Höstacks-stuk
Dagens händelse: Oj, hela filmkvällen som jag hade med vännerna inatt var ju en händelse utöver det vanliga
Dagens låt: I will follow you into the dark
Dagens planer: Äta. Dator. Sova
Dagens saknad: Ehm. Molly. Hon får komma hem snart.
Dagens dummaste: Sväljsvårigheter.
Dagens sjuka: Hunger
Dagens drog: André och Matteus. Mina raringar. hihi
Dagens roligaste: Matteus fisar.
Dagens favorit: Jag mulade André. Men.. aa. Inga mer kommentarer.
Dagens köp: -
Dagens godis: Rester från igår. Inte dumt.
Dagens humör: Trött.
Dagens ord: Zzzz

Kommentarer

  • lindshe- svart bälte i shopping!- säger:

    Hej =) Allt bra eller?

    Jag såg att du var lite tävlingsintresserad! :)



    Jag har igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



    Var gärna med & tävla =)

    --> http://lindshe.blogg.se/category/tavlingar.html

    Är du inte intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt...



    Ta hand om dig =) Kramar // Lindshe



    2010-12-28 | 20:39:31
    Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: