musicandlyrix

You will not suffer

Tankar om allt, }


Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.

Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.

Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.

Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.

Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.

Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.

Smitta, smittskydd, smittskyddslagen, smittskyddsinstitutet.


Välkommen till min skola.
Idag har vi bara snackat om detta. Huh! Det är intressant och så, även fast man får bacillskräck tio gånger om. Men gymnasiet fungerar bra för mig.

Fick en fråga av Sizzy om hur det var, så jag kan lika gärna svara här.

Klassen har, som jag sa innan, många olika personligheter. Alltifrån en snart 19-årig mamma till de som man inte fattar vad de ens gör på programmet. Tanken av att ha några av killarna tvättandes i gamla tanters bakdel är lite lustig. Kan inte alls föreställa mig dem ens sitta och prata på ett kanske ålderdomshem. Thihi.

Våra lärare är lite lustiga de med. Igår gick vi igenom hur man tog av och på handskar och förkläden (för att man får ju inte röra på det området som man t.ex har haft förklädet utåt på (nu blev det konstigt, men ni fattar)). Och sen skulle våran lärare visa hur man gjorde med en kirurgmössa och munskydd, och sen så glömde hon mössan på. Jag och Sara får på så sätt våra dagar att gå, genom att det händer skojsiga grejer.
Fast.. Iochför sig så behöver det inte vara roligt. Jacob i Twilight går ju omkring i våran skola, och idag var jag typ bara 30 cm ifrån honom. ( Just making Sara jellous) Jacob ser precis ut som Jacob i Twilight. Helt sjukt. Fast.. Egentligen heter han Nils. Hihi.

Så, det var väl vad jag gör i skolan. Förutom att jag käkar klubbor jämt. Nomnom.

Hoppas du är nöjd med svaret Sizzy!

Kommentarer

  • HannaZäta säger:

    Hej Salooom :)Jag tycker om dig! <3

    2010-08-28 | 10:25:46

Kommentera inlägget här: