musicandlyrix

Shayne Ward

Tankar om allt, }



Vi börjar med denna låten, som är en av de finaste som jag någonsin har lyssnat på. Jag kanske chockar er, men det kan faktiskt hända att den är bättre än någon av Tylers låtar. Jag vet, ni trodde inte på det. Men så vacker som den är alltså. Anna W? Vill du spela den på mitt bröllop kanske? Ahh. underbart. Tog det som ett ja, förstår du.
På tal om dig Anna, jag kanske kommer i helgen! Jag SKA hälsa på dig då! Så otroligt kul att jag har lärt känna dig (åtminstone litegrann än så länge)! Jag hör absolut av mig! Och se till att du är hemma då. Har du sett min lilla pärla Emelie förresten? Hon kan sitta nu. Jag blir nästan rörd. Min lilla plutt!

Tillbaka till Shayne igen. Tänkte bara göra honom till mitt "tema" idag, så det blir bilder och lite fakta om honom faktiskt. Och en låt till.




Denna är inte lika bra, så jag lägger bara ut denna remsan. Den är ändå go i sig, men inte alls lika vacker, eller beautiful (som jag måse prata mer om snart) som den första. Sen så blev det något fel när jag skulle ladda upp Breathless också, men det har plötsligt blivit så att nånting med Sony entertainment eller nåt konstigt, tillåter inte mig att lyssna på den.. Skrutt.

På tal om Beautiful, så är det så att min Pomeranian (se tidigare inlägg) borde heta så. Och så kan man ju kalla den för Betty, och det passar asbra, för en av mina bästa vänner heter det i andranamn. Bra va?
Suveränt enligt mig.

Kram!

Kommentarer

  • HannaZäta säger:

    Hej din loppa! ;)

    Jag vill också ha en sån söt hund!!!!! :D

    Den låten var riktigt bra också- stand by me!



    Puss Good bye Hejdå ;) <3

    2010-08-31 | 20:00:55

Kommentera inlägget här: