musicandlyrix

First impression

Tankar om allt, }



Börjar med denna låten idag. Sen vill jag säga: VARNING FÖR EXTREM BLOGGTORKA

Jag har verkligen inte orkar med att blogga nu det senaste. Dels för att jag har varit trött och helt utan lust att göra det, och för att jag vill ha en bättre dator som inte är så dryg som denna. Den är ingenting jämfört med andra sega datorer, men det är bara allmänt tråkigt att sitta vid denna.

Mina pengar som jag ska få från sommarjobbet kommer jag nog inte lägga på en dator heller. De blir nog till en Greklands-resa som jag antagligen kommer att göra nästa sommar med Molly och Josefin. Kanske.
Vem säger inte nej till en Greklandsresa liksom?


Om vi åker, så åker vi ner till mina grannars hus som ligger på ön Sikinos, och bilden är tagen nånstans därifrån.



Nog om det.

Idag har varit min första dag på gymnasiet. Gymnasiet! Kan fortfarande inte förstå att jag går där.. Skumt var ordet. Men som tur är, och som en stor lättnad, är att jag hra nog hamnat i en bra klass ändå. Vi är 31 pers tror jag, med extremt olika personligheter.
Det finns en tjej som låter mycket, och nästan alla andra tjejer är ganska lugna av sig. Än så länge. Sen har vi, jag och Sara, försökt att lära känna folk, men det har verkligen inte gått så bra, för vi råkar av någon anledning ofta hamna bakom folk, vilket är ganska ovanligt för min del. Men det gör mig ingenting än, jag blir nog bra polare med folket senare.

Vi har en del killar i klassen, vilket är sjukt bra. Jag skulle med starka ord verkligen ogilla en klass med för många tjejer. Huh! Även de kan vara bara för mycket! Någon som håller med mig?

Vi har inte gjort nåt jättespeciellt idag, mest kikat runt, käkat och sedan haft några stafetter som Fredrik, som är vice ordförande av elevrådet, var med och fixade. Det var väl sisådär kul. Imorn ska vi tydligen leka ännu mer lekar. Typ lära-känna-lekar.

Näe, nu måste jag hitta på nåt annat. Men nu har jag iallafall gjort ett inlägg på bloggen igen, och det är positivt.

Ha det fantastiskt bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: