musicandlyrix

You'll ask

Musik, Tankar om allt, }

Well I am what you see
I am not what they say
but if I turned out to be
could you love me anyway?
I'm stading in anonymous
hoping your heart
will just wake up and ask for me by name
Maybe someday you will ask for me by name
just not today

Denna låten är verkligen underbart vacker. Det är (såklart) Tyler Hilton som sjunger, och han har en sån fantastisk röst! En sådär hes och vacker. Ni måste lyssna på den. Den heter

You'll ask for me



Jahopp. Imorn bär det då av till Spanien, och det ska bli såå kul!
Jag får inte glömma att köpa presenter till mamma och Antonia, sen ska jag skicka ett kort till kusin Teo, och så ska jag filma när jag hoppar i sängen, för Emilia ska få se hur fjädringen var. Det är sånt vi gör. Underliga vi.


Hoppas ni i kalla, ruskiga Sverige har det lika bra som mig i Spanien!

Ha det kanoners!

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Jag är Avis!!!

    Ja, du måste filma!! Ha det så jätte jätte bra, och njut lite extra för mig! Många kramar till min syster :) <3

    2010-04-25 | 22:18:35
  • Emilia säger:

    Jag är Avis!!!

    Ja, du måste filma!! Ha det så jätte jätte bra, och njut lite extra för mig! Många kramar till min syster :) <3

    2010-04-25 | 22:19:11
  • Emilia säger:

    Jag är Avis!!!

    Ja, du måste filma!! Ha det så jätte jätte bra, och njut lite extra för mig! Många kramar till min syster :) <3

    2010-04-25 | 22:19:11

Kommentera inlägget här: