musicandlyrix

Sunset BLVD

Musik, Tankar om allt, }

Nu så. Nu är jag hemma från Spanien. Det har varit helt underbart. Det har varit varmt, mysigt och bara gottigöttans! Men jag orkar inte skriva för er alltihop, för då skulle ni bara tråkas ut, eller kanske rent av bli gröna av avund, så jaja.

Jag kan säga att det var inte alls kul att komma tillbaka hit till Sverige. Det var som att komma till en dyngpöl jämfört med Spanien. Suck.


Something has changed within' me.
 Something is not the same.
I'm through with playin' by the rules
 of someone elses game.


Har du någon gång gått och varit sur på någon, men inte velat visa det för att du bara inte orkar bråka? I'm so there. Det kanske inte är riktigt snällt, men jag gissar att männskan kommer på´t snart. Hoppas jag?
Förresten låter jag som en treåring, men när det ligger något och gnager i en, då vill man gärna ha bort det så fort som möjligt, jag gissar vilt att du fattar.

Eftersom jag är ganska väldigt trött idag så har väl humöret varit därefter. Jag sov faktiskt på engelska lektionen. Aaah.

Dagens låt blir So Young med Tyler Hilton och Curtis Peoples, om ni tröttnar på Tyler, så säg till, jag kan faktiskt få ett ryck och spela annan också, trust me. Men han är väl änna bra va?





Kommentarer

  • Emilia säger:

    Ere jag? :( För jag bråkar inte, om det e jag så är det bara att säga vad jag har gjort så ska vi nog lösa det :) Jag vill gärna veta det isåfall, för det kan ine vara kul för dig att känna dig sur och inte få ut det. Kramar syster <3

    2010-05-01 | 02:51:19
  • Sizzy säger:

    Nej, det är inte du Emilia. Jag vet vem det är och jag måste säga att jag delar den irritationen över den personen. Vi måste ta tag i det snart Salome ♥

    2010-05-02 | 11:38:55
    Bloggadress: http://sizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: